2014 spalio 21, antradienis.   Games.lt naršo: 21   Registruotų vartotojų: 111961
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Statusas: Blogeris
Blogeris Mek [325]
Žaidžiu.
Įrašų: 392
Aplankė : 32767
Prenumeruoti blogo įrašus 

Diablo II“ neabejotinai yra vienas iš tų žaidimų vaidmenimis, kurie pateko į istoriją... bet... mano manymu tai šiek tiek pervertintas žaidimas. Nemažai man yra tekę sutikti tokių, kuriems atrodo, kad kitų žaidžiamų veiksmo RPG iš esmės nėra... bet aš žinoma nutyliu, kad kitaip yra... nebe inkvizicijos laikai, kad bandyčiau kažkieno įsitikinimus keist...

Kaip ten bebūtų „Diablo II“ tikrai geras kūrinys... ir būtų galima nemažai apie jį ko tiek gero bei tiek blogo prirašyti... bet to nedarysiu! Ir kažin ar objektyviai galėčiau, nes taip jau man nutiko, kad manąją širdį pagrobė šiek tiek anksčiau išėjęsNox“, kuris lyg ir buvo įkvėptas „Diablo II“ pirmtako, bet nuėjo visiškai kitu žaidimo būdo keliu. Ir tas kelias man pasirodė asmeniškai labiau priimtinesnis. Skyrėsi abiejų žaidimų požiūris į priešų bangas, užduotis, nužudymus, žaidimą tinkle... 





Kažkada buvo akcija kai buvo dalinami „SimBin“ studijos žaidimų Steam raktai nemokamai. Žinoma, aš ja pasinaudojau. Šiaip ar taip tai buvo proga susipažinti su šios kompanijos kūriniais. Tarp tų žaidimų buvo ir „Race 07: Official WTCC Game“.

Nesu didelis sportinių žaidimų fanas, bet nepaisant to, šis žaidimas pasirodė gana įdomus. Žinoma, taip pat ir velniškai sunkus. Kūrėjai tikrai labai pasistengė su žaiidmo fizika. Todėl kiekviena maža klaidelė (pvz.: įvažiavus į smėlį), gali lemti labai daug (prarastą poziciją). Ką jau kalbėti apie automobilių pasirinkimus, konfiguravimus... galinčius arba labai padėti arba labai sukliudyti...

O turint galvoje, kad vairuoti „Race 07: Official WTCC Game“ nėra lengva, visada galima pasinaudoti peržiūros galimybe, kurioje galima pažiūrėti kaip važiuoja ir kompiuterio valdomi varžovai. O matant kitus galima geriau sugalvoti kaip ir pačiam teisingiau elgtis.





Dungeon Siege“ yra vienas iš tų žaidimų, kurie nors ir gana gerai padaryti, bet turi vieną labai nervinantį elementą, prie kurio sugebi priprasti arba ne. Šiuo atveju tai keistokai besielgenti kamera. Būtent dėl jos kartais keliaudamas po tokį pusiau atvirą pasaulį kartais pasimesdavau ir taip neįveikiau šio žaidimo...

Iš esmės „Dungeon Siege“ yra gana daugiau tradicinis RPG. Lakstai visur. Renki daiktus. Žudai priešus. Visgi iš tos daugumos, jis išsiskiria tuo, kad visada gali sustabdyti žaidimo procesą, ir pagalvoti kaip reiktų elgtis, o paskui toliau tęsti. 

Taip pat reikia pasakyti, jog „Dungeon Siege“ pasižymi labai paprasta kovų mechanika - iš esmės tereikia išsirinkti priešą arba palaukti kol valdomas herojas(-ė) išsirinks ir palaukti kol šis bus užmuštas. Žinoma, yra šiek tiek daugiau, ką galima padaryti kovų metu, bet tai yra pagrindas ant kurio viskas statoma... laimė, kad žaidimas siūlo ne vien kovas bet ir įdomią istoriją...





Gal ir parodosalu, bet realaus pinbolo niekad gyevenime nežaidžiau, bet esu išbandęs daugybę virtualių pinbolo lentų. Būtent dėl to, gali būti, jog man visiškai nesvarbu kaip kai kuriems kitiems šio žaidimo žaidėjams lentų realistiškumas. Kas man svarbu, tai tik smagios emocijos, kurias suteikia šie virtualūs žaidimai. Štai todėl „Adventure Pinball: Forgotten Island“ šiai dienai vis dar laikau vienu geriausiu kada nors sukurtų šio tipo žaidimu ir vienu iš neįprasčiausių.

Taip, galima rasti daug gražiau atrodančių virtualių pinbalo žaidimų. Taip pat ir su gražia muzika! Bet tokių, kurie šauniai išnaudotų pirmo asmens šaudyklės varikliuką visu 100% tikrai nėra daug... ką čia sakyt... „Adventure Pinball: Forgotten Island“ yra turbūt vienetinis tokio tipo!

Bet kas svarbiausia, kad šis žaidimas turi taip pat ir kažkokią istoriją bei drąsiai modifikuoja įprastus pinbole dalykus. Pvz., čia pakliuvus į kai kurias skyles, pradeda vaikščioti šimtakojai, kuriuos galima patrankyti arba galima nukeliauti į paslėptus stalus lygiuose... ko realiuose pinboluose kažin ar būtų galima įsivaizduoti!

Visgi,  „Adventure Pinball: Forgotten Island“ turi ir trūkumų: istorija nėra labai įtraukianti, o galimybės žaisti keliese labai ribotos... bet tai galima sakyti maži trūkumai, palyginti su viskuo kitu, ką galima rasti šiame žaidime!





Kartu su „Windows XP“ palaikymo pabaiga „Microsoft“ pasauliui pateikė staigmeną - neilgą naršyklinį žaidimą, kurio iš esmės neįmanoma pereiti, nes kovojama dėl to, kas daugiau išsilaikys... na, arba pereinama... žiūrint kaip interpretuosi... nes blogos pabaigos žaidime nėra...

Tas žaidimas vadinasi „Escape From XP“, o žaidėjui ką tereikia gintis nuo piktų „Windows XP“ piktogramų legendinio „Contra“ žaidimo stiliumi. Paprasta kaip 2x2! 

Nors tai ir nedidelis žaidimas, bet smagus. Galima palakstyti po nedidelį žemėlapį ir net pasinaudoti keliais ginklais, kurie veikia šiek tiek kitaip! Tiesa, valdymas šiek tiek, sakyčiau neatidirbtas... taip gal su pulteliu ir smagu būtų, bet ne su klaviatūra...





Buvo laikas kai buvo labai madinga gaminti žaidimus, kurie pavadinime turi žodį „Tycoon“. Tuo metu buvo išleista nemažai įdomių ekonominių strateginių žaidimų. Vienas iš tokių buvo „Microsoft“ išleistas „Zoo Tycoon“, leidęs bet kam norinčiam pasijust zoologijos sodo savininku. Žaidime reikėjo spręsti ne tik kokius darbuotojus samdyti, kaip uždirbti pinigų, bet ir ką daryti, kad laikomi gyvūnai būtų laimingi. Arba kitaip sakant toks „The Sims“ bei „Rollercoaster Tycoon“ hibridas!

Taip, „Zoo Tycoon“ buvo ne pats idealiausias „Tycoon“ tipo žaidimas. Bet visgi, jis turėjo kažką tokio, dėl ko tikrai nesinorėjosi, kad ši serija kada pasibaigtų, nes ši idėja tikrai, manyčiau, turėjo pakankamai potencialo. Trūko tik geresnio įgyvendinimo. Laimei, nors šis žaidimas ir nevirto beveik kasmetiniu perleidžiamu kūriniu, bet nebuvo pamirštas ir sulaukė naujų versijų. 

 




Gal realybėj taip nuobodų ir nebūtų, jei tik būčiau koks vairuotojas legendinėse „NASCAR“ lenktynėse, tačiau sėdint prie kompiuterio ir maigant klaviatūros mygtukus virtualius žiedus sukti tikrai nuobodu. Ir labai abejoju ar kas toje vietoje labai jau pasikeitė nuo 2002-ųjų kuomet pasaulį išvydo „NASCAR Racing 2002 Season“. 

Kitavertus, tai keista, nes šis žaidimas padarytas pagal metus tikrai gerai. Galima pasirinkti įvairias trasas, orą, laiką, automobilius, įrašinėti bei peržiūrėrti filmukus, susipažinti su trasų istorija... nežinau... galbūt nesu aš labai didelis tokių lenktynių fanas... greičiausiai, kad galėtum mėgautis visuo tuo, reikia būti dideliu fanu...





Kadangi šian ir vėl patingėjau kažką gero parašyti, nusprendžiau parašyti kažką ne visai gero... oh... nesupraskit manęs tik klaidingai... žaidimas, kuriam skirtas šis įrašas, tikrai geras... tik vat kažką gero ir labai prasmingo nelabai turiu ką pasakyti apie jį... Nors... na... jis nemokamas... ir gyvas jau daugiau kaip 14 metų (sulaukia pastoviai atnaujinimų)!..

Tai kam skirtas šis įrašas? Žinoma, super geram kortų žaidimui „123 Free Solitaire“!





Kažkada labai seniai, kai daugumai žmonių žodis „Internetas“ asociavosi su kažkokiu magišku daiktu, kurė buvo galima pamatyti tik universitetuose arba kai kuriuose darbuose, buvo krūva žurnalų kas mėnesį atkeliaujančių su kompaktiniais diskais. Būtent jų pagalba ir visi ir žinodavo, ką reiktų bei galima žaisti. Taip ir aš sužinojau... turiu savo gyvenimą aukoti „Winigolf“!!!

Bet kaip nors ir būtų šis tobulas žaidimas, koks tik gali būti kalbant apie minigolfą, deja, ilgai aš neištvėriau... suvokiau, kad tiek žalios spalvos ekrane nemėgstu...





Kažkada labai seniai (maždaug prieš 3 metus) Frostas man padovanojo Eets: Hunger. It's emotional“ kodą. Iš pradžių galvojau gal panaudoti kokiai netradiciniai apžvalgai, bet laikas bėgo, o taip nieko praktiško neprisiverčiau nuveikti su šiuo kodu... vis atsirasdavo svarbesnių darbų ir galop šiandien apsisprendžiau - geriau parašysiu savo tinklaraščiui įrašą!

Eets: Hunger. It's emotional“ yra vienas iš tų retų kompiuterinių žaidimų, grįstų emocijomis. Būtent jos šiame žaidime padeda mielam baltam padarėliui, ryjančiam įvairius vaisius, įveikti kliūtis. O kliūtis - tai šio žaidimo pagrindinis elementas! Žinoma, yra dar ir kitų elementų, į kuriuos reikia atsižvelgti, bet svarbiausias visgi išlieka vienas - emocijų valdymas!

Taip labai nesiplečiant turiu pasakyti, jog nors tai ne pats geriausias mano žaistas galvosūkių žaidimas, bet vienas iš tų, kurie tikrai verti dėmesio.  





Puslapiai: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »» 
Blog‘o įrašai: